MILWAUKEE® wyposaży uczestników konkursu Young Car Mechanic!

Konkurs Young Car Mechanic, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń edukacyjnych w branży motoryzacyjnej, zyskuje silne wsparcie. Do grona firm wspierających przedsięwzięcie dołącza marka MILWAUKEE®, która została partnerem technicznym konkursu.


MILWAUKEE® jest przodującym producentem elektronarzędzi Heavy Duty, przenośnych elektronarzędzi i akcesoriów dla profesjonalnych użytkowników. Od momentu rozpoczęcia działalności w 1924 roku, marka MILWAUKEE® jest liderem w branży elektronarzędzi zarówno pod względem trwałości, jak i wydajności. Katalizatorem kolejnych innowacji MILWAUKEE® od lat jest podnoszenie bezpieczeństwa i wydajności pracy profesjonalnego użytkownika, a także dążenie do stworzenia całkowicie bezprzewodowego środowiska pracy. 

Konkurs Young Car Mechanic od lat promuje zawód mechanika samochodowego wśród uczniów szkół technicznych i ogólnokształcących. Jego międzynarodowy charakter jest jednym z jego największych atutów, łącząc uczestników z różnych krajów i kultur. To również inicjatywa, która pomaga budować pozytywny wizerunek zawodu mechanika samochodowego w opinii uczniów i ich rodziców. 

- Jesteśmy zaszczyceni, że firma MILWAUKEE® dołącza do grona partnerów Young Car Mechanic. Ich zaangażowanie w dostarczanie wysokiej jakości narzędzi będzie nieocenione dla uczestników konkursu, umożliwiając im rozwijanie swoich umiejętności w dynamicznym środowisku warsztatowym - powiedział Armands Umbraško, lider i koordynator projektu Young Car Mechanic.

Również przedstawiciele MILWAUKEE® wyrazili swoje zadowolenie z partnerstwa: 

- Nie ma rozwoju bez rywalizacji, a wyścig bez końca to również DNA marki MILWAUKEE. Wspieranie konkursu Young Car Mechanic to dla nas zaszczyt, zwłaszcza we współpracy z takim partnerem jak Inter Cars. Dodatkowo jest to również możliwość zaprezentowania młodym mechanikom doskonałych rozwiązań MILWAUKEE dla rynku Automotive. Nasza marka to innowacje, ciągły rozwój, najlepsze w swojej branży produkty i rozwiązania. Dlatego kluczowym jest, aby mechanicy od początku swojej kariery nie tylko znali naszą ofertę, ale umieli w pełni wykorzystać jej możliwości. MILWAUKEE to rozwiązania przyszłości dostępne już dzisiaj, co ważne, zawsze tworzone z uwagą skupioną na zdrowiu i bezpieczeństwie użytkowników. W tym roku świętujemy 100-lecie obecności na rynku, ale to dopiero początek, jak wspominałem, ten wyścig nie ma końcakomentuje Janusz Mitko, CEE Marketing Manager MILWAUKEE.

Janusz Mitko, fot: Milwaukee

Dzięki zaangażowaniu partnerów Young Car Mechanic wychodzi naprzeciw oczekiwaniom młodych adeptów mechaniki, zapewniając im inspirujące doświadczenie oraz środowisko do rozwoju ich pasji i umiejętności. MILWAUKEE® dołącza do tej misji, kierując się ideą tworzenia przyszłości zawodu mechanika samochodowego.